نقاشی ساختمان کرج و تهران
نوشته شده توسط : نقاشی ساختمان

آشنایی با انواع رنگ روغنی و پلاستیک

رنگ ها دو نوع هستند: رنگ روغنی و رنگ پلاستیک

رنگ روغنی در مواردی استفاده می شود که تابش مستقیم آفتاب یا بارش مستقیم برف و باران وجود داشته باشد. ولی رنگ پلاستیک به خاطر مخلوط شدن سریع آن با آب و استقامت کم آن، فقط در سقف اتاقها استفاده می شود چون به هیچ عنوان آب و نور خورشید مستقیما به آن نمی تابد.

الف) رنگ روغنی:

logo.gif (368×86)

مات – روشن – براق – کدر ( مشکی )

مات: به رنگهایی گفته می شود که درخشش خیلی پایینی دارند و غلظت روغن در آنها کم است و بیشتر برای آستر کارها استفاده می شود.

روشن: بیشتر به رنگهایی گفته می شود که به عنوان ماده رنگ، با رنگ سفید آمیخته می شود.

براق: به رنگهایی گفته می شود که درخشش آنها در مقابل نور بیشتر و حرکت آن روانتر است و لیزی آن بیشتراست و غلظت روغن در این نوع رنگ، بیشتر از بقیه رنگها است.

کدر : به رنگ سیاهی که به عنوان ماده رنگ با رنگهای دیگر آمیخته می شود و برای پوشش بیشتر کار و نبودن براقی زیادی استفاده می شود.

ب) رنگ پلاستیک :

پلاستیک و نیمه پلاستیک

naghashi.org-4.png (355×200)

( در بازار به ۲ صورت در بازار یافت می شود)

نیمه پلاستیک به خاطر اینکه در آن غلظت چسب چوب کمتر است، چسبندگی آن نیز کمتر و استقامت آن بسیار کم است ولی رنگ تمام پلاستیک که در آن از چسب چوب بالایی استفاده شده و چسبندگی آن و زیبایی آن بسیار بیشتر از نیمه پلاستیک است.

توصیه: از رنگ تمام پلاستیک استفاده می شود.

DSC00470-e1504702371643.jpg (225×300)





:: برچسب‌ها: ,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار, ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: